Smaka på Stockholm

Okej så utgång-4-dagar-i-rad är nu över. Lördagen blev rolig även om det var nyktert. Kände inte riktigt att jag klarade mer alkohol för tillfället. Oxid blev det, träffade även Erica o hennes kompisar. Dansade o hade kul.

Igår var det jobb öppning - stängning. Sen pubkväll. Började på Lejonbacken, drog sedan till Skeppsbar, sen till After. Sen var tanken o dra hem... men så mötte jag Tim utanför Skeppsbar så då blev jag kvar där.. oså drog vi till After igen.. slutade på Patricia. Snacka om att fara runt! Men kul var det även om det var lite tråkigt att det inte var speciellt många från fast-food som var med.

Idag var det jobb 11-20. Hade världens överskottsenergi när jag drog till jobbet. Framåt eftermiddagen började det bli lite jobbigt. Efter jobbet mötte jag upp Paulina och Martyna i Kungsan. Där var det "Smaka på Stockholm". Så vi gick runt och köpte lite olika små rätter, fett gott o fett värt! Mysig kväll. Ska snart sova, känner att det behövs. Jobb imon följt av utgång. Är ju trots allt ledig på onsdag hehe.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0