Karaoke och annat kul

Tjohoo. 
Då var man redan inne på tordag. En bra vecka har det varit trots vissa omständigheter. 
Fick tag i SHM-biljetter i måndags iaf, men hjälp av Martyna, kommer blir så sjuuukt, längtar!!! 
Tisdagen vare jobb. Efter jobbet gick jag och Jessica till Lejonbacken för lite AW. Emma och Anna kom också. Sen drog jag och Anna till Gröne Jägaren där Tim och Anastasia var. Sen drog jag och Tim vidare till Skeppsbar där vi träffade massa trevligt folk, riktigt bra kväll även om det var nyktert, sånt gillar vi!
 
Igår var jag ledig, riktigt skönt. Gick på stan med Anna, köpte 2 par skor, en klänning och ett linne, nöjd! På kvällen käkade jag mat med Paulina. En sallad för 49:- med Rabble, värt! Drog hem till mig, Anna kom, förade, åt jordgubbar, morötter och gurka med dipp, gott. Sen drog vi till Lion Bar dit även Tim kom. Karaoke-kväll vare, riktigt kul. Även Daniel o hans kompis kom. Vi drog till Ace där det var bartömmning, dock väldigt tomt. Avslutade kvällen på Oxid. Bra kväll. 
 
Idag sov jag länge. Efter ett telefonsamtal med saknade Rebecka och en långdragen frukost cyklade jag ner till stan för att möta upp Anna. Vi drog till Rålis för lite stekhäng. Sen gick vi o köpte kaffe+bulle för 10 spänn, satte oss i en annan park på Kungsholmen o hade mys. Gick hem till mig och drack Vietnamesiskt kaffe o hade trevligt. Nu väntar jag med på att Martyna ska sluta så vi kan dra ut. Blir dock nyktert för min del då det är jobb imon, men vem säger nej till dans?!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0