En midsommarhelg.. o lite tillhe

Tjaa!
Nu var det alldeles för längesen jag uppdaterade. Har varit fullt upp typ. Förra veckan var bra. Jobb mån-ons. Nån utgång här o var.
Torsdagen var jag ledig och hade en riktigt bra dag. På f.m. cyklade jag runt och uträttade några ärenden. Avslutade med att köpa en ny dator och en ny kamera. Min andra kamera försvann och min andra dator börjar bli väl gammal, seg och allmänt dum i huvudet så kände att det var på tiden. Slog på "stort" och köpte en Mac. Magical moment när man startade den... typ! Senare åkte jag hem till Erica. Hade picknick i en park med jordgubbar, vindruvor, degistivekex och bubbel. Riktigt mysigt! På kvällen kom efterlängtade Mathilda hit (:
 
Fredagen blev det tidigt uppgång. Åkte bil från Täby mot Blidö, tjejerna i en bil och killarna i en. Kom fram till ett soligt Blidö där festen redan var igång. Det blev solning, musik, mat, lekar, alkohol, dans och massa trevligt. En riktigt trevlig midsommar!
 
Lördagen var en regnig dag. Jag och Mathilda åkte hem eftersom jag skulle jobba dagen efter. Vi gjorde inte så mycket vettigt den dagen, mest chill. Skulle gått ut men var för sega för något sånt.
 
Igår var det tillbaka till jobbet. Väldigt lugnt. Efter jobb var det pubkväll. Satt på bryggan med ett gäng fina tjejer innan vi drog till Lejonbacken. Cyklade vidare till Skeppsbar där det var dansgolv, kulkul! När jag cyklade hem framåt gryningen hände en tråkig sak. Råkade komma med cykelhjulet i spåret där spårvagnarna åker, så hela cyklen och jag ramlade så har ett fett blåmärke på hela vänstra sidan av benet och det gör jävligt ont. Typiskt.
 
Strax dags för jobb. Försöker komma fram i kön så man kan köpa SHM-biljetter men det går långsamt, känns dödsdömt, måste ju dra snart!! Jobbar bara till 5 idag så det är sköönt, blir nog en lugnt kväll idag.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0