Det är den tiden på året nu!

Tjadå!
Livet är ganska roligt ibland. Ganska festligt också har det blivit. Är ju den tiden på året.
Så i torsdags blev det spontan-utgång med Paulina, Troy och Pejam. Vi började på Treat och slutade på Anchor. En trevlig kväll med många jägerbombs eller vad dom heter!

Igår var en ännu bättre dag. Cyklade först till Fältöversten och mötte upp Anna. Köpte några nödvändighter och hade en  trevlig pratstund med henne, kul o ha henne tillbaka i storstan!! Sen kom Sarah hit, vi köpte lite gott och gick hem till mig o kollade på serier, mys! Sen kom Paulina hit, vi fixade o förade... drog sen till Grönan för o kolla på Rebecka & Fiona, fett bra! Sen drog vi tillbaka till mig. Robert och Daniel kom förbi en sväng, trevligt! Sen drog jag o Paulina till Café Opera.. dansade som bara den. Blev lite sega ett tag.. men sen kom vi igång och hängde med några till Rose och dansde vidare... hade en sjuukt rolig kväll verkligen. Det är kvällar som den som gör att man vill festa.. typ hela tiden hihi.

Idag vaknade jag av att AS ringde o sa att jag inte behövde jobba idag eftersom det är så dåligt väder och att det är så pass bra bemannat. Tack gud. Sitter fortfarande här i nattkläder. Ska strax duscha... Ikväll blir det fest... för ovanligheten skull. Men det är ju kul!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0