Besvikelsen som uppstår när det bara var ett kar

HElllooo!!
Igår var en fett bra dag. Jobbet gick bra. Cyklade hem, fix. Sen kom Martyna och Paulina, vi förade. Drog ut. Tanken var Soap bar.. men kön var jättelång så vi pallade inte. Jag och Martyna gick till The Lab istället. Då var klockan halv 2... gratis inträde till halv 3. Vi tyckte idén om att cykla hem till mig o dricka lite mer var en bra idé då allt köande fått oss lite otaggade. Kom tillbaka lagom till halv 3. Dansade en massa och blev bjudna på mer. Sen blev det nå form av efterfest hos några vi träffade. Bubbelbad var det sagt. Då tänkte man ju nått stort och fancy. Besvikelsen som uppstod när det bara var en större version av ett badkar... Vi gick efter ett tag. Halv 7 somnade jag gott i sängen.

Idag har varit en chill dag. Gick en sväng till stan och Ö&B. Där ska jag storhandla en dag jag har mer pengar (förhoppningsvis i slutet av veckan då jag hoppas på skatteåterbärgningen). Finns ju massa trevliga saker där! Mötte upp Martyna i Humlan. Även Erica kom efter ett tag. Mys på filt med sol blandat med lite regn.

Är inte helt återställd efter nattens bravader och snart ska jag upp igen.. om 6 timmar typ.. känns lite tufft. Men klart värt! Vad som händer så tidigt får ni se!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0