Back on track

Sista dagen hemma i Småland var också mycket bra. Efter ett gäng våfflor med familjen åkte jag in till stan för o möta upp Jessica. Kaffe på Condeco blev det... och en massa catch-up såklart. Lika roligt som vanligt. Ska bli så kul att hon och pojkvännen åker upp över midsommar så man får träffa henne en sväng då också!
När jag kom hem blev det god mat med familjen. Sen kom Ramona och Erika förbi. Ramona har jag inte träffat sen min födelsedag förra året så det var kul att hon hann hem fråm Malmö innan jag åkte.

Igår blev det tidig uppgång. Åkte med mamma till stan för att sedan ta buss till Alvesta och sist , tåg till Stockholm. Lämnade ett grått och kyligt Växjö och kom fram till ett soligt, varmt Stockholm, Like! Svettigt att gå hem med all packning. Så det blev en låång PW när jag kom hem. Sen cyklade jag till William där Martyna, Paulina och endel folk var för att kolla fotbolls-EM. Synd att dom förlorade.

Idag är det jobb för första gången på typ en vecka. Tiden går så fort. Har haft en superbra helg hemma i Småland och laddat upp batterierna så nu kör vi tre dagars jobb, sen ledig hela helgen... så det ska nog inte bli så farligt! Ska bli kul o träffa alla kära kollegor här (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0