Summerfeeling a la Stockholm boogie

Ännu en helg över. Återigen, tiden bara rinner iväg. Grym helg. 
Lördagen var det jobb till kvart över 5. Stod i kassa för typ andra gången i år, kul när man får träffa alla och inte bara står instängd i kök o montering! Efter jobbet blev det hem för fix sen drog jag Anna, Carl och Paulina till Apberget. Drack, åt snacks, pratade och hade bästa utsikten över Stockholm, underbart! Sen kom Erica och ännu senare kom Emilia med kompisar. Vid 10-tiden gav jag och Erica upp kylan och åkte hem till mig. Dit kom Johan och Daniel med kompisar för att forsätta. Drog till Oxid dit Martyna och Paulina mötte upp oss. Galen kväll minst sagt. 

Igår vaknade jag till vid 8 och tänkte, shit, har jag försovit mig nu.. lyckan som uppstår när man inser att "juste, jag är ledig idag", var total! Somnade om, vaknade kvart över 10. Käka frukost och drog till Humlan för stek. Anna kom dit också. Sen gick vi o käka mat på Baresso. Hälsotallrik för min del, sjukt gott!
Hem till mig en sväng, Carl och hans kompis kom förbi. Jag o Anna drog till grönan sen för att påbörja pubkvällen. Lejonbacken, Skeppsbar och After, i vanlig ordning. Även denna pubkväll blev jag helt sjukt trött vid halv 3-tiden och inser att det bästa är att cykla hem. Bra kväll ändå. 
 
Idag vaknade jag seent. Paulina kom förbi på sin lunchrast. Hon hjälpte mig lite med cv och tipsade om jobbsidor. Nu har jag gjort färdigt mitt cv, bara bilden som saknas. Dags att fixa personligt brev också. Sen kan jag börjar sökandet! (Wish me luck!) Jag måste cykla och storhandla också.. så sjukt tråkigt, men när kylskåpet ekar vet man att det är dags.. 
 
Well, nu får jag återgå till de viktiga sakerna här i livet. Puss.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0