Last weekend in July

Holaa!
Då var sista helgen i juli över. En mycket bra sådan! 
Fredagen var jag ledig. Det var fint väder på dagen så gick till Humlan för solning. Anna kom förbi en sväng. På e.m. gick jag till stan och shoppade lite. På kvällen mötte jag upp Linda för utgång. Vi började lite lugnt på Treat. Fortsatte till Obaren och avslutade på Oxid. Bra kväll! 
 
Lördagen var jag också ledig. Vaknade dock inte förrän halv 1 av sms. Ångest på den, hatar som vanligt att sova länge. Gjorde lite ärenden och vid halv 5-tiden kom Erica hit. Vi fixade oss och lagade käk. Sen kom Amelie och vi satt på min innegård, drack drinkar, lyssnade på musik och hade väldigt trevligt. Sen åkte vi till Ljunggren, nån hotellbar typ. Sen åkte vi till Dovas för att fylla på sedan till Oxid för och dansa loss till stängning. Avslutade kvällen på White Room till stängning. Galen kväll men sjukt kul och billigt blev det! Ångesten när man ställer alarm och det står "50 minuter kvar" tills man ska upp.... 
 
Söndagen gick ändå förvånansvärt bra att jobba, hade mer energi än jag borde! Sen var det bara att tagga om inför pubkväll... officiell pubkväll! Drog till bryggan med vänner. Sen Lejonbacken, After och avslut på Patricia. Riktigt rolig kväll!! 
 
Igår var mindre kul att vakna. Tröttheten var total men jobbet gick bra. Jobbade bara till 17 så det var skönt. Som vanligt blir det aldrig att man åker hem direkt efter jobbet. Hängde med Karin till stan ett tag. Tillslut blev det hemgång. Sökte faktiskt ett antal jobb igår. Känns skönt att komma igång med sökandet! 
 
Ska strax cykla till jobbet. En fin dag så kan bli mycket att göra. Ska försöka hinna sätta mig i massagestolarna en sväng innan jag börjar. Jobbar till 8 idag sen ska jag nog hänga på en takterrass-bar med fina vänner ikväll. Fira att man är ledig 3 dagar, underbart!
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0