Kaos av olika slag

Ännu en lyckad helg som är över.
Efter jobbet i fredags hängde Sarah med hem. Vi gick senare och mötte upp Martyna på Treat. Firade Sarah lite i efterhand med shots och vin, kul! Sen mötte jag upp AnnaOxid. Dit kom även Erica o hennes kompis. Så dans till stängning blev det.
 
Lördagens jobbpass var galet. Kö från 12 tills jag slutade vid 20. Sen slog vi ju också försäljningsrekord för denna säsong så inte konstigt! Kan säga att sista timmen ville jag bara sluta och komma igång med festligheterna! Jag och Martyna åkte hem till Johan där det var endel folk. Festade ett tag innan taxin kom och körde in oss till stan och Soldaritet. Drinkbord var bokat och festen var igång! Riktigt lyckad kväll!
Igår mådde man som man förtjänade. Dom ringde från grönan och frågade om jag ville vara hemma då det var dåligt väder och dom skulle klara sig utan mig. Men jag behöver pengar och eftersom det förmodligen inte skulle bli mycket att göra kände jag att det var lika bra att jobba. En lugn dag blev det, skönt! Slutade dock en timme tidigare, fixade mig och satt i massagestolarna i nån timma, fett värt! Sen drog jag till Lejonbacken o körde pubkväll. Skeppsbar efter det. Och en sväng på After. Kul kväll men tillslut var jag så trött så det blev inget Patricia denna gång. Tråkigt men lika bra.
 
Vaknade vid 1. Ångest, hatar att vakna sent. Men fick sova ut iaf, riktigt skönt. Har precis ätit upp frukosten. Vädret är ju underbart så tänkte ta en PW i solen. Får se vad mer denna dag har att erbjuda!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0