Familj på besök

God morgon! 
Nu är min lilla "helg" över och den riktiga helgen är nu kommen. Då ska man såklart jobba. Wellwell, mina lediga dagar har varit toppen. 
Tisdagen blev det Allsång på Skansen, Loreen och Norlie & KKV var höjdpunkterna. Sen gick vi en sväng till Grönan. Jag och Erika cyklade sedan hem till mig för att föra. Vid 23-tiden kom Jonathan och hans två kompisar. Har inte träffat honom på typ ett och ett halvt år så det var kul! Det blev ett långdraget fördrick. Gick till Labbet vid 2-tiden. En bra kväll!
 
Onsdagen var det hyfsat tidig uppgång iom att familjen kom till Stockholm. Dom kom hem till mig en sväng, sen gick på stan för shopping och käk. Hade picknick vid vasa-bryggan och sedan blev massa åk på Grönan. 
 
Igår blev det också tidig uppgång. Denna gång berodde det på att jag skulle cykla till hotellet dom bodde på för att käka frukost-buffé. Så värt pengarna. Allt möjligt gott fanns där och jag som älskar frukost var inte sen på att testa det mesta! Vi gick en sväng till slottet för att kolla en vaktavlösning. Käkade supergod glass i Gamla stan innan det var dags att säga hejdå. Två riktigt trevliga dagar med familjen! 
På kvällen mötte jag upp Paulina i Humlan. Erica, Martyna, Anna och Cissi anslöt även lite senare. Mysig kväll med fina vänner! 
 
Snart är det dags för jobb 9-17. Skönt med kort dag. Kvällen är oplanerad. Tror jag ska köra på en väldigt lugn kväll, typ film och chill, är för tillfället otaggad på nått annat än så... men det vet man ju kan ändras kanske snabbt hehe. Men vill nog spara tagget till imon och på söndag, då äre fest!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0