Älskar spontanietet

Ens lediga dagar blir sällan som man tänkte sig. Måndagens lediga dag spenderades i Humlan för stek i solen fram till tidig kväll. Sen en PW, riktigt skönt! Sen mötte jag upp MartynaFridays för ett glas vin och lite skvaller, mys!
 
Tisdagen blev en tidig uppgång. Närmare bestämt kvart över 7, befann mig på Grönan vid 8 för att gå på frukost-föreläsning. God frukost och intressant föreläsning.
Vid lunch-tid mötte jag och Martyna upp Paulina för en promenad! Sen drog jag och Martyna till 3-butiken och vips så är jag med Iphone! Väldigt spontant men fett värt! Bytte lite abonnemang och fick telefonen på köpet! Sen köpte vi yoghurt-glass. Självklart började det ösregna, hagla och åska när vi är påväg hem. Väl hemma hos mig käkade vi mat innan Martyna skulle till jobbet. Själv satt jag inte (med gott samvete) och kollade på Gossip Girl. Efter några avsnitt ser jag att det är klarblå himmel igen.. typiskt, det dåliga samvetet kommer fram igen.
 
 
På kvällen kom iaf Erica hit. Direkt hemkommen från USA o allt! Hon hade köpt ett läppsyl och ett Victoria Secret läppglans till mig, hur gullig får man va?!!! Vi satt och drack några frozen-drinks som hade köpt där, väldigt gott! Paulina kom också hit lite senare, en väldigt trevlig tjej med några favoriter (:
 
Igår var det jobb 11 timmar. Efter jobbet drog jag hem för fix, sen kom Martyna, Sarah och Erica hit. Vi förade lite för att sedan dra ut. Tanken var Soap Bar men när vi gick förbi Collage såg vi Martin vid ingången så vi blev infixade där istället. Riktigt rolig kväll! 
 
Var förvånansvärt pigg när alarmet ringde vid 7.. trots 3 timmars sömn. Jobbet gick bra även om det var sjuuukt mycket folk, tror inte det varit så mkt folk i parken denna sommaren. Skönt att sluta 8 en sånhär dag! Nu ska jag försöka fixa mitt CV, hoppas på att word fungerar som jag vill. Sen kan jag kolla på Gossip Girl med gott samvete! :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0