6:e dagen

Men tja!
Då var vi inne på veckans sista dag.. igen, tiden går snabbt. 
Fredagen var det 11-timmars jobb, förvånansvärt lugnt i parken. På kvällen mötte jag och Jessica upp Erika o hennes kompisar på Fridays. Medan alla andra köpte goda drinkar köpte jag en smoothie eftersom jag ville vara nykter. Minst lika gott! Tanken var Sturecompagniet men kön var lång o vi orkade inte så hamnade på Oxid för ovanlighetens skull. Sjukt mycket folk men inte så bra musik vilket var tråkigt. Det är ju musiken som är det viktiga! Drog vidare till Labbet. Ganska tomt när vi kom så jag drog hem vid halv 3-tiden.
 
Igår var det segt att gå upp. Jobb 9-20. Det gick dock väldigt bra, hade sjukt kul. Så glad att jag har underbara kollegor som gör jobbdagarna så mycket bättre även om man är trött eller på dåligt humör :) Efter jobbet drog jag hem för fix. Precis när jag ska cykla mot Humlan börjar det regna så hämtar upp Daniel o hans kompisar så går vi hem till mig igen. Martyna kommer också. Efter ett tag är regnet lugnat ner sig så drar vi till Oxid. Riktigt kul, bra musik, massa dans och goda shottar. 
 
Man vet att man körde all-in när man cyklar in i en lyktstolpe på hemvägen, vaknar upp denna morgon och sover med sängöverkastet som täcke, gårdagens smink sitter kvar (sminkar typ ALLTID av mig) och fyllematen jag köpt på hemvägen ligger kvar, orörd på skrivbordet, så ovärt! Smakade en liten tugga av chicken-burgern idag, typ det äckligaste ever. 
 
Har precis käkat frukost och ska fixa mig. Ska jag möta upp Martyna och Sarah för en kaffe på stan. Sen tänkte vi ta med oss mat o sätta oss i en park o käka. Och tagga om inför kvällen. Söndag=Pubkväll! 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0