33 timmar på 3 dagar

Äntligen är tre dagars jobb med 11-timmars pass över! 
Ett jobb lyckades jag söka i måndags innan klockan blev alltför mycket och jag inte orkade mer.
I tisdags var det som sagt jobb hela dagen typ. På kvällen blev det en fika med Johan följt av en långpromenad runt stan, trevligt! 
Igår, jobb till 8. Hem för fix och mötte sedan upp EricaFridays. Köpte in en kanna med Strawberry margarita, fett gott. Gick sedan till Collage och dansade natten lång! Bra kväll!
 
Några timmars sömn senare var det dags för jobb, 9-20. Efter jobbet stannade jag till vid Lejonbacken då jag såg Karin och Anastasia sitta där. Cyklade tillslut vidare till Ica för köp av en fralla och naturgodis(!!). Bästa uppladdningen för en kväll med jobbsök. Tråkigt men måste göras!! 
Ledig i två dagar nu iaf, ska bli riktigt skönt! Har endel saker jag vill fixa/göra, få se vad som blir av! 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0