Party lika a.... jurist

Äntligen på bussen påväg hem! Äntligen helg! Äntligen "långledig"!
Igår var jag ledig, så skönt. Behövde verkligen det tiden för att storstäda lägenheten. Drog ner till stan och hämtade min kavaj, köpte lite smågrejjer. Hem för fix oså sen på kvällen åkte jag hem till Martyna. Där blev det tacos och förfest med Erica, Karin, Peter och Tor. Hade riktigt trevligt där innan vi drog vidare till Juristernas hus där det var partyparty. Blev mycket dans oså. Himla trevlig kväll måste jag säga.
 
Att gå upp idag på morgonen vid 8 gick relativt bra. Var påväg att somna om när klockan ringde men sen slog det mig att jag faktiskt skulle åka hem idag!! Vill inte göra om samma misstag som en annan gång, inte troligt att jag skulle ha samma tur. Så nu sitter jag här på bussen, fullpackat med grejjer. Var ett mission bara att få med allt, så sjukt mkt grejjer så det kändes som axlarna nästan gick sönder. Hemma om isch 3 timmar. Ska bli SÅ skönt. Så mysigt och så kul att komma hem igen, har inte varit hemma på nästan 3 månader!! Saknar många där hemma så jag ser verkligen fram emot dessa 5 dagar hemma :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0