Nån form av besvikelse.. men ändå en lättnad

Tiden måste verkligen gå så fort, vill inte!! Hela helgen är redan förbi och snart har jag långhelg :D 
Förra fredagen var det iaf jobb på Canon. Sen stressa in till stan och julfesten med jobbet. Riktigt god 3-rätters middag och bra sällskap. Dans och dricka efter mat och lite lekar. Sen drog jag och och några stycken från jobbet vidare till Sturecompagniet, riktigt kul! Sen mötte jag upp Martyna, Paulina, Erica och HannahSoldaritet. Hade rätt kul där med, men kanske inte värt 200 spänn. Wellwell! 
 
Sov väl runt 4 timmar innan det var dags att gå upp på lördag, klockan 9, för att åka o kolla på ett rum. Väl framme och efter 3 pling på dörren utan att nån öppnar, ringer jag på mobilen, 2 gånger med upptagen-ton, tillslut får jag svar. Inte det svar jag väntat mig. Rummet var redan uthyrt till nån som kollat på det i fredags. Kul att hon hör av sig o säger det då, sjukt dålig stil... Resten av dagen låg jag i fosterställning och kollade på DH.
 
I söndags mötte jag upp Martyna på Odenplan för en lång fika med massa skvaller. Vi åkte o handlade lite, hem till henne o lagade mat och kollade film, perfekt söndag! 
 
Igår var en dag med mycket åkande. Började med att jag skulle åka till Solna för att jobba där. Väl framme ringer dom från KF o säger att jag inte behövs där utan att jag kan åka till deras kontor istället. Är där i c:a 2 timmar sen behövde jag gå till Ålandsbanken och jobba där. Tur att det låg så nära. Ja, det gäller verkligen att vara flexibel i detta jobb, men det gör mig inget, tycker det är kul, speciellt att jag var på ett nytt ställe! På kvällen blev det ett riktigt bra gympass.
 
Idag blev jag inringd för o jobba på Canon. Dock inte i receptionen utan på internservice. Kul att göra nått nytt, bästa av allt, inte sitta vid datorn i 8 timmar. Skönt att vara runt i hela byggnaden o hjälpa till med diverse saker. Kom nyligen hem, ska käka och kolla på det allra sista avsnittet av DH. Sjukt vad mycket fritid jag måste haft senaste 1,5 månaden med tanke på att det är tiden det tagit att plöjja igenom alla 8 säsonger haha. 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0