Med undanflykter kommer man ingen vart

1 dag kvar på denna jord... eller? Enligt Mayakalendern är det jordens undergång imorgon. Det hoppas (och tror) jag verkligen inte stämmer. Har alldeles för mycket roligheter kvar att uppleva i livet. Bara dom kommande 5 dagarna ser jag fram emot riktigt mycket! Nä, jorden får hålla sig vid liv några 100 år till tycker jag =)
 
Åter till det vanliga. 2 vardagar kvar, denna veckan har gått otroligt långsamt. Kan det bero på att man så gärna vill att det ska bli fredag eftermiddag?
Tisdagen var jag också ledig. Passade på att packa lite mer inför hemgång på lördag. Drog till gymmet lagom till att en mysig julfilm började på tv:n vilket underlättade träningen de 2 timmar den höll på! Det är det bästa som finns, en bra film, träningen blir mycket roligare och går mycket snabbare!!
 
Igår blev det jobb på KF. Dagen gick ändå väldigt snabbt, dels eftersom jag inte började förrän 11, men också att det fanns lite mer att göra än vanligt, det gillar jag! Träning efter jobbet. Hem för kvällsmat och kolla på "Morden i Sandhamn", riktigt bra serie.
 
Idag är jag åter tillbaka på KF. Börjar känna mig lite stressad. Måste verkligen städa lägenheten idag eller imon, dvs. storstäda. Måste ner på stan och fixa lite grejjer. Har ett mål att träna 4 ggr denna vecka, 1 pass kvar och det måste bli idag eftersom jag inte vet om jag jobbar imon. Måste packa i princip allt så det är färdigt till imon em.
 
Ikväll satsar jag på träning och städning. Jag vet att skulle jag ta stan också skulle det bli att efter stan kommer jag inte vara sugen på träning och därmed komma med någon dålig undanflykt för att inte träna, typ "jag kanske inte jobbar imon och då har jag ju hela dagen på mig att träna, vi chansar på det...jag har ju trots allt tränat 3 dagar på raken". Nej, så ska det icke bli.
Träning och städning, det blir säker asbra!! Tänker, snart fredag em. snart fredag em

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0