En sista dag

Näst sista dagen detta år, sjukt vad snabbt detta år har gått.. och vilket underbart år det har varit, förmodligen ett  av de bästa åren hittills!! Känns som att åren bara blir bättre o bättre med tiden. Uppenbarligen inte så farligt att bli äldre ;) Well, en summering av året men text o bilder kommer så småningom. Nu en summering av de senaste dagarna.
 
Torsdagen jobbade jag på Canon. En dag som gick rätt så bra trots att vi var två vikarie och ingen ordinarie. Efteråt blev det gym.
 
Fredagen blev det inget jobb förvånansvärt nog. Var 99% säker att jag skulle jobba med tanke på att det var sista dagen, men icke. Fick dock komma upp till kontoret för att få arbetsintyg och en bukett blommor!
Gick en sväng på stan på julrean och fyndade en hel del fint. Alla smyckerna kostade bara 128 kr tillsammans, fynda kan man (;
Igår blev det en lugn dag. Körde ett sista gympass här i Sthlm. På eftermiddagen åkte jag hem till Erica. Blev bjuden på supergod mat med hennes familj. Sen gick vi hem till Hanna för film-mys-kväll :)
 
Idag kom mina föräldrar upp vid 9-tiden. Har packat ut 
det mesta ur rummet nu. Känns tomt och sorgligt :( Sen gick vi till stan för att jag skulle bjuda dom på middag på Restaurang Holiday (en försenad julklapp). Grill-Sushi-Asiatisk-Efterrätts-buffé var det som erbjöds. Var där först så allt var riktigt fräscht och gott. 
 
Mamma och Pappa åkte hem för ett tag sen och jag har städat rummet så gott det går. Den stora städningen blir ju på onsdag men lika bra att börja redan nu. Ikväll blir det lugnt så att man är pigg & taggad till imon.
 
GOTT NYTT ÅR! 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0