En jul i Sverige!

5 dagar går snabbt och nu sitter jag på tåget igen, påväg hem.
När jag kom hem i lördags blev det god mat med familjen. Sen firade vi mig och mamma, 2 månader i efterskott hehe. Fick en massa fint, träningskläder, dataväska, förvarings"burkar" som såg ut som cupcakes, underkläder osv. En lugn kväll med film och blåbärspaj, my favorite!
 
Söndagen åkte jag ut till Mathilda en sväng under dagen. Hade som vanligt en massa att ta igen, alltid lika kul :) På e.m. åkte vi till Tingsryd för att sova över hos mormor och morfar. Det blev god mat och en lugn kväll.
 
julafton var vi hos kusinerna och firade. Massa god mat, bra sällskap, Kalle Anka och en massa bra julklappar, kunde inte bli bättre! Kändes bra att vara hemma i Sverige iår.. förra året var man ju i Thailand, känns sjukt att det redan har gått 1 helt år, tiden går alldeles för snabbt! Har dessutom köpt en ny iphone eftersom min andra är försvunnen.. feels good to be back on track ;)
 
Igår blev det en lugn dag. På kvällen åkte jag hem till Lina för fix innan vi åkte hem till Pella och förfestade. Sen drog jag Lina och Matilda vidare till en förfest i stan innan vi begav oss till Grace. Drinkbord var bokat och kvällen blev riktigt bra! 
 
Idag har jag bara varit sjukt trött, såklart. Packat och fixat lite. Åkte hemifrån strax innan 4.  Skönt att det redan är onsdag, bara 2 jobbdagar!! Imon vet jag iaf att det blir jobb så det känns skönt :) 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0