Återkomst

Oj, som vanligt går det allt för lång tid mellan inläggen. Så, som vanligt blir det en liten sammanfattning av senaste dagarna.
Söndagen blev det en PW på morgonen. Sen en sväng på stan för att köpa julklappar. Mötte upp Erica, vi köpte med oss glögg, pepparkakor och lussekatter. Gick hem till mig, kollade julfilmer och hade en mysig 1:a advent :)
 
Måndagen jobbade jag på KF. Efteråt blev det träning.
Tisdagen var det återigen jobb på KF. Åkte hem till Martyna, film och skvallerkväll!
 
I onsdags var jag ledig. Tur det med tanke på all snö som fallit, galet verkligen. Tog mig ändå ut och gick till gymmet. På kvällen fikade jag med Paulina på mysiga Café 60!
 
Igår jobbade jag på Canon hela dagen, skönt! Tränade direkt efter. Typiskt nog hade jag glömt hårsnodd så blev bara lite mer än 1 timmes träning innan jag gav upp. Gjorde en ny "övning". När jag gick pw på rullbandet så hade jag hantlar också, det var riktigt najs. Kändes verkligen i armarna, ska definitivt göra om det, fast längre än 20 minuter, då jag inte glömt hårsnodd ;)
 
Julkalendern har ju börjat sändas, kul! Extra kul att det är en fortsättning på en av min tids bästa julkalendrar!!! Dock måste jag säga att endel av skådespelarna suger. På riktigt, ingen inlevelse. Speciellt den blonda långhåriga killen, hur tom kan man bli? Hans röst låter ju likadant hela tiden oavsett om han ska spela glad, rädd, förväntansfull osv. Wellwell, nog med klag, jag är glad att det är en relativt bra julkalender iår iaf, man blir aldrig för stor för de ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0