Sista timmarna på semestern

Och nu sitter man på tåget igen, påväg hem. Veckans semester har varit helt superbra verkligen! 
Torsdagen börjades med en PW, sen en sväng in till Strömstad för lite shopping. På eftermiddagen var det fint väder så lite sol och bad blev det. På kvällen blev det som vanligt ost, kex, vin och trevligt sällskap! 
 
Fredagen var sista dagen, alltid lika tråkigt. Vädret var inte på topp, regnade lite när vi gick vår morgon-pw. Blev ett första och enda dopp i poolen efteråt, även ett sista dopp i havet. Spelade golf och pingis med broder min innan det var dags att packa färdigt och åka hem. 
 
Igår var en trevlig dag. Mormor och morfar kom till oss under dagen. På kvällen kom Rebecka hem till mig. Käkade god mat och tog igen all tid! Senare kom även Mathilda och Erika! Vi alla åkte in till stan för lite utgång. Sports och sen PM. Riktigt trevlig kväll med trevliga återseenden. 
 
Idag hade brossan bakat scones till frukost, mycket gott! Mathilda kom hem till mig så vi solade och hade det bra! Nu är jag påväg hem till Stockholm. Känns skönt att komma tillbaka igen o träffa alla där även om jag haft en riktigt bra vecka. Ikväll blir det som de flesta söndagarna, pubkväll... ska bli kul!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0