Nedräkning

Tjaa! 
Medräkningen till semestern har börjat, mitt första av tre 11-timmarspass är avklarat, bara 22 jobbtimmar kvar! 
Tisdagens jobb var väldigt lugnt och väldigt överbemannat, fattar inte varför dom hade satt in mig när jag egentligen skulle varit ledig.. slutade lite tidigare iaf. Jag och Erica köpte glass, fick världens fetaste tivolivåffla!!
På kvällen blev det filmkväll med Paulina och Martyna, mys! Då det ösregnade senare på kvällen blev det en övernattning också. 
 
Även igår var det relativt lugnt på jobbet, stod i kassa, happy! Efter jobbet kom Erica hem till mig. Hon hade köpt med sig massa frukt, kex, brie och vin som vi skulle käka till kvällen. Martyna och Paulina kom också hit senare. Drack, pratade o hade trevligt innan utgång. Café Opera blev det. Trevligt kväll med tidig hemgång. Erica och jag gick o käka lite innan vi drog hem o sov. 
 
Båda skulle jobba öppning idag så gick upp för fix o käk. Har nyligen kommit hem efter en lugn dag på jobbet. När jag slutat gick jag till massagestolarna o satt där i 40 min typ, sjukt härligt, somnade nästan. Nu ska jag kolla lite jobb, sen sova.
22 timmar kvar.. åh låt det gå fort!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0