Nedräkning --> Över.. Semester = Här!

God Morgon! 
De 22 timmars jobb som jag hoppades på att gå snabbt är nu över.. och det gick snabbt!
I fredags var det galet mycket folk på grönan då det var konsert på kvällen. Dock en riktigt rolig jobbdag, massa att göra hela tiden och allt gick så bra!!!! Jobbade med grymma kollegor och allt flöt på så bra, var astaggad hela tiden! Varje jobbdag borde vara så bra!!
På kvällen kom Anna hem till mig. Vi drack lite vin och gick till Soap Bar för att dansa. Bra kväll, bortsett från att jag fick tre glas med olika drycker i, utspillt på mig.. luktade som en spritfabrik typ, inte mysigt. 
 
I lördags var det också rätt mycket folk på jobbet och dagen gick relativt fort. Räknade verkligen ner de sista timmarna och när klockan väl slog 8 var lyckan total, Äntligen semester!!! Erica hade varit ledig men kom in till jobbet för min skull så vi kunde umgås en sista kväll, såå snällt! Köpte Langos och satt i massagestolarna i typ 2 timmmar, fett värt! 
 
Igår var det dags, gick upp lite efter 6, fix o pack innan det var dags att gå till stationen. För en gångs skull var jag ute i god tid, hade 20 minuter tillgodo! Tåg till Gbg och därifrån var det buss till Strömstad. Blev upphämtad av mamma och pappa för att åka till stugan i Capri. Underbart väder så lite stek på stranden hanns med. Även årets första dopp i havet, inte jättevarmt om man säger så. Sen eftermiddag blev det gott käk och lite pingis med bror och kusin. Kvällen tillbringades på terrassen med familj och släktingar, mys!  
Idag gick jag upp strax efter 9 och åt frukost med familjen. Just nu är det ganska molnigt med det finns nog chans att det spricker upp och att det kan bli en dag på stranden trots allt, Hoppas!!
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0