Löönehelgen ist hier!!

Holaaa!
Äntligen helg, så fiiint!!
Veckan har varit bra.
Min lediga dag i onsdags innehöll mest jobbsök, en sväng på stan och sen på kvällen kom Anna hit. Kollade film och catchade up från senast. Myskväll! 
 
Torsdagen blev det en lite PW och sen mötte jag upp Paulina på hennes lunch för en promenad. Vid två var det jobb för min del. Slutade redan vid 8 hängde dock kvar på grönan alldeles förlänge. Slutade i massagestolarna, fett skönt! 
 
Igår var det en lång PW på f.m. för att sedan jobba 14-23.30, första stängningen på typ 2 månader. Gick väldigt bra dock. Cyklade till Debaser och mötte upp ett gäng vänner. Emma flyttar till Uppsala så det blev en "sista-utekväll" med henne. Trevlig kväll med relativt tidig hemgång. 
 
Idag är en bra dag, det känner jag på mig. Ska strax iväg på "intervju" för ett jobb. Sen möter jag upp några av dom bästa för att börja våran efterlängtade dag. Kan bli crazyyyy!!!!! 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0