Livemusik, ny frisyr och arbetsintervju

Återigen, ännu en helg över. Väldigt bra sådan. Fredagen var braa. Martyna, Paulina och Lavinia kom hem till mi för lite fördrink. På Amba var det grymt och Albin Myers var grym! Dock sjuukt varmt, gick knappt vara inne i mer än 10 minuter innan det blev dösvettigt igen.. wellwell. 
Lördagen var det jobb 9-20. Efter jobbet mötte jag upp Erica hemma hos hennes kompis Petra för lite drick
a innan vi drog till Debaser medis. Efterfesten till Pride var där typ, kul! Men blev skulle ju upp o jobba tidigt på söndagen så blev relativt tidig hemgång. 
Söndagen mådde jag toppen, jobb 11 timmar. Pubkväll på det. Trevligt men även denna kväll en tidig hemgång.
 
Idag har jag hunnit med en del bra saker. Cyklade till frisören för att fräscha upp frillan. Blev väldigt nöjd! Cyklade direkt vidare för att gå på arbetsintervju. Lite nervös innan då det var typ 1 och ett halvt år sen man gjorde sånt där. Det var dock inte så jobbigt, lättsamt o bra. När jag sitter o väntar på att bli intervjuad kommer Blondinbell förbi.. lite kul ändå! Efteråt blir det lite inhandling av mat. Hem, laga middag, tvätta och söka jobb. Nu orkar jag nog inte söka fler jobb för idag, riktigt trött. Ska kolla på tv-program o äta chokladpudding istället, mycket roligare! :) Det ösregnar ute så kan iaf sitta inne med gott samvete ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0