Konsert och bra häng

Tjaa!
Några dagar har gått och det har varit kul att komma tillbaka till Stockholm. I söndags när jag kom hem med tåget var det bara att lämna av alla grejjer i lägenheten för att sedan cykla till pubkvällen. Först en sväng till bryggan, sedan Lejonbacken och avslut på After. Riktigt trevlig kväll, så roligt att träffa alla finisar igen!! 
 
I måndags var det en kort dag på jobbet, 14-19, lite meningslöst på sätt o vis. Mötte upp Paulina, Erica, Martyna,  Ella, Gustav och Fredrik för att kolla på Norlie & KKV på Grönan. Bra uppträdande! Sen satte vi oss på brygga resten av kvällen, mys!
 
Idag var det en ledig dag, skönt! Erica kom hit, vi gick och inhandlade lite starkare drycker inför helgens festligheter, kommer bli gryyyymt!!!! Chillade hos mig innan vi gick en PW och tillsist handlade, mitt kylskåp var rätt tomt efter semestern. Erica åkte hem och jag åkte till Martyna för att käka middag med henne och Paulina. Mycket trevlig kväll med mina finisar!
 
Är ledig även imon så får se vad som händer, söka jobb vore ju en bra idé.. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0