En lönehelg i Världsklass!

En sista helg i augusti är nu över. Det blev en kalasbra helg dessutom!
Lördagens intervju gick bra. Erica kom och hjälpte mig bära alla stuff till Humlan där Martyna, Paulina och Terese satt. Anna, Jesper, William och Mikael kom sen. Det blev massa goda baguetter, ostar, vin, cider osv. Vädret blev bara bättre o bättre och vi hade det fett mysigt. Hem en snabbis för lämna av saker oså. Sen var det dags för den efterlängtade pubrunga. Treat, karaokebar, Hard Rock Café, Spitfire, Oxid och några till ställen hann vi med. Riktigt bra kväll med underbara vänner. 
 
Söndagen var det som tur var, inte jobb förrän halv 4. Stod i kassan, kul like always! Erica och jag stängde för typ första gången tillsammans, förfest i mexen (; Sen var det bryggan som gällde för den riktigt "förfesten". Lejonbacken och After i vanlig ordning. Bra galen kväll, som det brukar!
 
Igår var en trögstartad dag. Skulle dessutom på intervju vid 14. Började med massa tester på datorn, gick väl sådär. Själva intervjuen kändes desto bättre. Får väl se om det blir något eller inte, i hope! Åkte till grönan för att möta upp Zacha, Erica och Lydia. Vi käkade grillbuffé på Krejsy´s, sjukt gott, så värt!! Kvällen var chill. 
 
Idag provjobbade jag på det nya jobbet. Det gick bra, tror jag! Det var kul men svårt att komma ihåg allt som finns oså, nåågot större meny än vad jag är van vid hehe. Har precis duschat och ska fixa mig nu. Ska möta upp Erica på grönan för lite åkning. Sen kommer Martyna och Paulina också, ska kolla Winnerbäck som spelar på stora scen. 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0