Afterparty with celebrities

TJooaa! 
Vet inte om jag kan säga "Äntligen helg" då jag ändå jobbar långpass både idag och imon... Dessutom regnar det och imon är det 1 september.. hösten is here, typ. 
 
Winnerbäck i tisdags då med kära vänner. Trevlig kväll. Gick vidare till Josefinas en sväng innan kvällen tog sitt slut. 
 
I onsdags var det jobb igen. Hann gå en PW på fm. Dagen var förvånansvärt lugnt, trodde det skulle vara massa folk då det var Rockbjörnen. Slutade vid 8 så mötte upp Sarah och Erica. Kollade prisutdelningar och uppträdanden på rockbjörnen. Käkade lite och sen gick vi till bryggan för att föra lite. Sen fixade Sarah band så vi kom in på efterfesten till Rockbjörnen som var på Tyrol, de var niiice! Massa dans, dricka och.... korv! haha. 
 
Igår var man något seg på morgonen, vaknade dock redan innan halv 10. Sökte några jobb, sen blev det jobb. Ett segt 6-timmarspass var det. Så dött i parken.. Tur att man jobbar med roliga vänner iaf :) När jag kom hem var jag lite duktig och passade på att tvätta två maskiner och sökte nått jobb till. 
 
Idag vaknade man till regn, suck. Däremot har jag varit väldigt produktiv denna morgon. Ställde klockan på halv 8. Har hunnit tvätta, käka frukost, lagat 3 matlådor och städat lite. Däremot måste jag åka o handla.. men seriöst, orkar inte cykla i detta väder. Börjar jobba vid 14. Slutar halv 12. Känner på mig att dagen kan bli seg. Såvida inte Kalle Moraeus har väldigt många uthärdiga fans som trotsar regnet och kommer till hans spelning ikväll. 
 
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0