3-dagars-ledighet

Det blev takterrass-häng med Paulina, Martyna och Sarah i tisdags kväll på Scandic, väldigt mysigt! (:
I onsdags var jag ledig. Riktigt skönt att sova ut. Mötte upp Martyna på stan för lite häng på Waynes. Sen fixade jag present och lite annat innan det bar hem för fix. Martyna kom på kvällen, förade och drog till Sommar där vi mötte upp Erica och Hanna! Dansade en sväng med drog sedan vidare till Debaser Slussen. Där träffade vi på Linda, Emma, Daniel och Antonio också. Trevlig kväll! 
 
Igår blev det återigen sovmorgon. Gick en låång PW till södermalm. Kändes som jag gick lite halvt vilse typ, mycket större än vad man kan tro! Mycket vacker att gå läng Söder mälarstrand dock! Sen blev det hem o fix inför kvällens firande av Paulina! Åkte hem till Paulina med Martyna för lite bubbel innan vi åkte tillbaka till stan och King tan (?). Dit kom ett gäng andra vänner också. 3 olika buffeér + efterrätt blev det. Sjukt gott men galet mätt blev man, farligt med bufeér. Att vi skulle vidare till Treat för att fortsätta gjorde ju inte saken bättre när man redan var stopp-mätt. Sen drog vi hem till mig för lite mer bubbel. Vid 2 drog vi som var kvar, dvs. Martyna, Anna och Paulina, till Patricia för skumparty. Sjuuuukt roligt, älskar skumparty, man blir som ett barn igen hehe. Hemfärd blev det vid halv 5-tiden. Ett varmt bad var det bästa när man kom hem!
Idag har jag helt ärligt inte gjort något vettigt alls. Men det är skönt det också. Fick däremot ett samtal och tadaaa, jag ska på arbetsintervju på måndag!!!!!!! Fett glad! Nu blir man så peppad att söka fler jobb :D
Ikväll blir det utgång till Amba.. Albin Myers kommer dit o spelar, kan bli fett!
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0