Härliga liv

En ny vecka är nu påbörjad, veckan då grönan har premiär, härligt!
Gårdagen var braa. Karin kom hit vid lunch-tid. Hängde mest innan vi gav oss ut på en 2 timmars promenad runt Djurgården, sjukt vad stort det är egentligen, mycket större än vad jag trodde! Trots tråkigt väder var det riktigt härligt! Karin åkte hem och jag gick hem till mig för o packa ihop lite grejjer för att sedan åka till Sarah och hennes pojkvän Annas. Där bjöds det på Thai-mat, Massaman, riktigt gott! Fick lite tips av Annas hur man ska tillaga maten, kul! Till efterrätt åt vi glass i stora lass! Kollade på halva "The girl with the dragon tatto" sen orkade vi inte mer så vi somnade.

Vaknade av att Sarah kom o väckte mig vid halv 10-tiden. Snäll som hon är hade hon fixat iordning frukost, vilken lyx! Kollade färdigt på filmen som vi tyckte var lite krånglig att hänga med i. Åkte in till stan, hem till mig en sväng innan vi mötte upp Amal!! Vi gick till Sandys för käk. Hittade ett erbjudande från Rabble, en sallad för 49:- fett värt! Sen gick jag och Amal hem till mig, köpte naturgodis och kollade på Stockholm Boogie. Som jag längtar till sommaren nu, så man kan gå till AP-berget o ha mys (: Så Amal gick hem för nån timma sen och nu tänkte jag själv lägga mig i min skööna säng för att kolla på lite tv-program.
Imon kommer Anna hit, halv 7 på morgonen, ska bli såå kul!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0