Utbildning hit o dit

Tja!
Idag var det utbildningsledare för Wåfflan som gällde. Hade utbildningen ihop med tjejen som ska vara EA för Wåfflan, Karin. Det gick finemang, hade en grupp på tre tjejer, så vi lärde dom öppning och stängningsrutiner, oså blev det förstås en massa tillagning av wåfflor och glass, mums! Vi hängde även med när dom skulle ha utbildning för Coffeebar, vet inte varför, men det var ju trevligt.

På hemvägen gick jag förbi Ica. Kom på att jag inte har någon olja att steka mat i, kan ju vara en fördel om man ska kunna laga någon riktigt mat! Så idag var första gången jag använde kokplattorna, gick bra, ingen brandvarnare som gick eller så. Blev väl iofs ingen seriösare middag, fick duga med omelett.. gott dock.
Har även hunnit med en fika med Fredrik, var ett tag sen sist så det var trevligt! Nu tänkte jag läsa lite enhetsmanus och avsluta kvällen med att kolla på "Frestad" som jag började följa igår, ajaj, risk att bli beroende, har endel avsnitt att ta igen.
Wellwell. Imon är det onsdag, även kallad lill-lördag. Kan bli kul!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0