Undebara väder

Gårdagen blev riktigt mys. Mötte upp Karin o gick hem till mig. Efter en stund kom även Martyna hit. Vi kollade på Festival. Sen tänkte vi gå till nån pub för ett glas. Problemet var att Martyna hade glömt sitt legg så vi testade ett ställe men gav upp o gick till Skeppsbar istället, där kommer man alltid in haha. Väldigt lite folk för o vara en lördag men vi hade trevligt iaf.

Idag ville jag knappt gå ur sängen, har typ världens skönaste säng! Men vädret såg ut att vara bra så då blev jag lite pepp. Gick en lång härlig promenad. Kändes som jag gick runt hela innerstan typ. Riktigt härligt när det är så fint väder och massa folk ute. Stötte på Angeliqe och Michelle helt oväntat. Kul o träffa på dom! Har duschat och tagit det allmänt lugnt, fixat lite i rummet. Nu sitter jag o äter potatissallad ur burk... ja, det blir så när man inte orkar laga nån seriösare mat :p Ska strax gå och Möta upp Paulina för lite mys på nått cafe, ta vara på dagens sista sol. (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0