Trivs

Den första hela dagen i Stockholm är nu över. Blev 4 och en halv timmas sömn eftersom jag skulle upp till jobbet som började vid 9. Härligt att kunna gå, tog bara 15 minuter!! Längtar tills det blir fint och varmt så man kan gå i tunna kläder och samtidigt njuta av den fina utsikten längs Strandvägen! Skulle egentligen ha utbildning i Mexen men eftersom den inte är helt färdigbyggd än hann vi inte med det. Jag o Moa fick gå runt o göra massa annat ströjobb. Lunchade på Parkcafeét. Fick världens skrattattacker. Avslutade jobbdagen med EA-möte. Känns grymt bra och är astaggad på säsongen!!

Vid 6 slutade jag och det var dags att gå hem igen.. i regnet, blä. Gick till systemet o köpte upp ett litet lager så det räcker nu ett tag (; Gick till hemköp o köpte lite smågrejjer eftersom min kyl ekar tom. Gick hem, duschade o fixade mig. Paulina, Karin, Nils och Tim kom vid halv 9-tiden och lite senare kom även Martyna. Vi förade här till halv 12-tiden då vi gick vidare till Patricia. Där blev det massa dans, gratis drinkar osv. Hade sjuukt roligt och det blev verkligen en helnatt, var där till stängning. Var hemma runt 6 efter en blaskig promenad, usch vilket vinterväder.

Vaknade runt 11-12 typ, fett seg. Har diskat och städat iordning lite. Sen skulle jag gå och lämna depositionen hos min hyresvärd. Var lite nervös att hon skulle vara arg eftersom hon fick säga till oss igår att vara tystare när vi var ute på innergården. Men gud, jag har verkligen världens bästa hyresvärd. När jag bad om ursäkt kramade hon om mig och sa att jag inte skulle känna mig ledsen. Så nu är jag lättad! Fick internetkoden också så jag slipper sitta via mobilen. Gick sedan och "storhandlade". Nu har jag precis ätit och ska strax gå och möta upp Karin på t-centralen. Vi ska ta det väldigt lugnt, typ kolla film, göra nått gott o äta och ha allmän fat-night haha!

Nu börjar det klarna upp på himlen iaf. Älskar att bo så nära till allt så man kan gå överallt! Slippa tänka att man ska hinna med buss och tunnelbanor utan bara kunna gå när man vill!!! Trivs sjukt bra änsålänge, känner mig väldigt mycket mer välkomnad detta året än förra. Känner att livet är väldigt bra just nu :D

Kommentarer
Postat av: m

blir ju cp-avundsjuk när jag läser men fyfan vad glad jag är för din skull! fan vad kul att du verkligen fått till det så jävla bra i sthlm! puss

2012-04-14 @ 16:58:35

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0