Schön dag

Gårdagens utgång blev helt okej! Jag och Martyna tog oss till Karin där även Paulina var. Där förade vi tills vi kände att det var dags att åka tillbaka till stan. Hellströms blev första stoppet där endel grönan-folk var. Det var docl smockfullt så efter ett tag gav vi upp och åkte in till stan. Det blev dans på Oxid. Jag hade kul men de andra tyckte det vart lite segt så tanken var att dra vidare. Men alla var lite sega så det blev hemgång istället.

Vaknade redan vid halv 10-tiden idag. Rätt seg dock. Käka frukost. Gick en PW, rätt skönt sådär för att återställa sig någorlunda. Mötte upp Martyna och gick ner till stan. Köpte en mascara och en påse naturgodis, fett gott. Gick hem till mig och kollade några avsnitt av Frestad, har nog lyckats få Martyna att bli lite intresserad av det programmet haha. Sen gick vi ner till stan igen o mötte upp Carl-Magnus och hans flickvän Lisa. Gick till Kofi för en fika. Karin och en annan tjej kom dit också efter en stund. Efter ett tag åkte de andra hem och jag gick o käka mat med den ena tjejen i Kungshallen, väldigt gott! Gick hem vid 9-tiden.

Nu är det strax sovdags, trött. En bra dag har det varit iaf! Älskar när man faktiskt gör något utav bakis-dagarna så man inte bara sitter hemma o degar och inser vid dagens slut att man inte gjort ett skit!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0