Påskvinter

Glad Påsk på er!
Det var som att vakna upp en julafton. Men jag kanske inte ska klaga, missade ju förra årets julafton så får väl ta igen det nu istället (; Det blev frukost och sen fick jag och brossan lite påskpresenter av föräldrarna. Fick lite smågrejjer + ett kort där det stod att dom betalar tåg-resan när jag ska till och från Strömstad i sommar, SÅ snällt!! Sen kommer jag få med mig massa andra bra-ha-grejjer när jag flyttar, såntdär tråkigt som man helst inte vill köpa själv hehe.

Vi åkte till en nyöppnad affär här i Eksjö, Dollarstore. Typ miniformat av Ullared, lite allt möjligt för en billig peng. Så passade på o köpa lite grejjer till flytten. Hade såå velat åka till Ullared och shoppa massa fina grejjer, men lite svårt när man inte vet exakt vad som finns + att det är ju inte så stort så får inte plats med hur mycket om helst.

Kom nyligen hem, svinkallt som vanligt i stugan (enligt mig iaf) så blev dubbla tjocktröjor igen..  Snart kommer fina kusin Lina med föräldrar för lite fika. Ska bli myyys. Har inte träffat henne sen i somras så blir mycket att ta igen!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0