Meximex

Det blev alltså en kopp latte med Paulina igårkväll, mysigt. När jag kom hem kollade jag bara på lite olika tv-program.

Idag har varit en härligt dag! Gick upp vid 8-tiden. Gick till Grönan vid 10. Riktigt fint väder var det så det blev extra mysigt att gå till jobbet. Hade Mexen-utbildning idag, äntligen vet jag det mesta om hur det går till i enheten jag ska vara EA för, hehe. Blev även några kära återseende av återvändare som iår ska vara kombis, som idag hade sin utbildning för Mexen. Fick även träffa 3 nya som ska jobba i Mexen. Tror det kommer bli riktigt bra!!

När jag kom hem vid strax efter 4-tiden käkade jag lite mjölk med en blandning av frukt, nötter, russin osv. Fick ju äta tortillias-wrappen + nacho-tallriken som vi gjorde på utbildningen så slapp göra nån riktigt mat hemma, ibland har man tur! Nu är det ju utbildning i Wåfflan 2 dagar i rad.. dock tvek om det kan kallas mat, kanske blir tvungen att laga mat trots allt. Anyway, skypade med familjen en sväng, så dom fick se hur det ser ut i mitt nya hem.

För en stund sen kom jag hem efter en lång skön promenad. Blir dock lika besviken varje gång, känns som man gått hur länge som helst (runt skeppsholmen vidare till slussen genom gamla stan och hem.) men ändå har klockan bara blivit en timme mer än när man gick. Får väl gå runt hela söder nästa gång så kaanske man kommer upp i en och en halv åtminstone hehe.
Nu ska jag se om jag hittar nått kul program o kolla på innan läggdags. Upp tidigt imon.
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Paul

du får gå ut mot vasastan sen fridehsmplan, vidare runt kungsholmen och ner till centralen, följa strandvägen till gärdet och gärna valhallavägen till roslagstull och sen hem, det är fina sträckor och mer än 1 timme;)

2012-04-27 @ 00:46:05
URL: http://paulinaitis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0