Lite festligt o såntdär

Har haft fullt upp så inte haft tid att uppdatera. Senast jag skrev var i onsdags. Var ju på Ikea, blev endel bra inköp! På kvällen gjorde jag lite "thai-mat" som vi käkade, gott! Senare kom Martyna, Paulina, Karin och Lotta också för att föra. Vi skippade Skeppsbar och tog Treat istället. Medan de andra tog buss var jag och Anna snåla så vi gick i regnet hehe. Väl framme körde vi. Blev ganska crazy, men riktigt kul!!

Torsdagen gick vi till Kungsan o fikade på våra kanelbullar vi köpt på Ikea, mys! På kvällen kom Mathilda hit, kuul! Vi hade tankar om att dra ut med vi var alla rätt sega så vi hoppade det.

Igår var en finfin dag! Riktigt fint väder. Jag och Mathilda åt frukost i Humlan innan vi gick och mötte upp Martyna. Chillade runt lite på stan. Senare åkte dom hem medan jag gick till jobbet. Denna gång var det dags för genrep på grönan, kul! Det gick helt okej, kände mig lite confused i början. Efter jobbet stack jag och Mathilda hem, fixade oss o sen kom Sarah och Anna för att föra. Även Martyna kom. Sen gick vi till Soap bar. Fick stå ett bra tag i kön med fett värt. Hade sjukt kul verkligen!

Idag var det lite segt o vakna för o veta att man ska jobba. Grönan öppnade nu upp officiellt för säsongen och fint väder var det dessutom, dvs. massamassa folk i parken! Dagen gick dock väldigt bra, sjukt kul o stå i monteringen, Like it a lot!! Slutade kvart i 11. Tanken var egentligen att jag skulle dra ut ikväll men var fett opepp efter jobbet och känner att jag borde sova mina timmar om jag ska orka morgondagen. Ekonomin är ju dessutom inte det bästa f.t. så bäst att chilla lite. Ser dock fram emot morgondagen!! (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0