Kärt återseende

De två senaste dagarna har varit brabra! Igår hade jag utbildning i Wåfflan och Coffeebar för två nya tjejer, kul! När jag var färdig med den fick jag göra lite andra småsaker tills jag slutade vid 3. Hem för dusch o fix osv. Vid 7-tiden kom Karin. Vi drack o pratade lite innan vi drog till Treat där Martyna och Paulina var. Var där ett tag innan Paulina och Martyna drog hem. Jag o Karin var taggade på o dra vidare.. slutade med att vi åkte till Skeppsbar. Dock var det rätt folktomt där så vi beslutade oss för att avsluta kvällen.

Idag hade vi öppet hus på grönan. Jag fick vara utbildningsledare för Wåfflan. Det gick bra, både roligt och lärorikt för de nya tjejerna men även för mig. När jag gick från jobbet kände jag mig så glad. Mitt jobb är verkligen såå roligt och speciellt nu när jag är EA. Får nya utmaningar och mer ansvar.. gillar verkligen det!

Kom hem vid 20 över 6 så blev lite stressad eftersom jag skulle möta upp Kajsa Stina vid 19. Vi åt middag på Vapiano och sedan en kaffe på nått mysigt Café. Riktigt roligt att träffa henne, hade en massa o prata om, har inte träffats sen typ 8:an... sjukt vad mycket minnen vi har sen barndoms/tonårs-åren!
Imon är det sista jobbdagen denna vecka, kul med helg!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0