It´s gonna be good.. very good!

Dagarna har sprungit iväg, igen.
I onsdags var det dags för att ta sista Hepatit B-sprutan. Sen mötte jag upp Jessica. Vi gick till Condeco dit även Lina och Mathilda kom. Vi åt riktigt god scones/-kak-buffé. Hade en riktigt trevlig e.m men många skratt som vanligt!
Packade mest hela kvällen.

Idag var det The Day! Gick upp vid 9. Johanna kom förbi en sväng vid halv 11-tiden för ett sista hejdå. Sen kom Mathilda och ytterligare lite senare kom Erika. Packade och hade lite smått panik för hur allt skulle få plats. Både mamma, pappa och vänner har sagt att dom inte fattar hur jag ska få med mig allt, men jag försökte vara positiv! Fikade lite och sa sedan hejdå.

Jag och mamma åkte till Alvesta där tåget skulle avgå. Martynas mamma skulle lämna en bok så hon hjälpte även till med packningen till  perrongen, schysst! När väl tåget kom fick jag hjälp av en annan tjej, det var hockey-trunken som var det stora problemet, så sjukt snällt av henne o hjälpa mig med allt!! Resan till Stockholm gick bra iaf! Sen var det ju detta med att få ut allt ur tåget också. Väntade på att alla hade gått ut innan jag började lassa ut allt. Som tur var kom mina kära vänner Martyna, Paulina och Karin som bärhjälpare! Taxi till boendet och lassa ut allt igen. Fick en liten rundvandring av hyresvärden, tvättstuga, förråd osv! Väl inne på rummet blev det lite prat innan tjejerna åkte hem.

Nu har jag Äntligen fått upp i princip ALLT som jag hade med mig. Även om jag ska upp om mindre än 5 timmar för jobb så kunde jag inte låta bli att börja plocka upp lite... och har man börjat går det inte o sluta. Vill ha det fint så fort som möjligt ju!! Så nu är det faktiskt rätt mysigt måste jag säga.
Åhhh, detta kommer nog bli en sjukt bra sommar, allt känns såå bra just nu!!!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0