.

Åhej vad tiden går snabbt!
Dagen igår var riktigt bra. Deklarerade på nätet för första gången, det gick bra. Efter frukosten tog jag bilen, hämtade upp Erika på vägen och åkte till Alvesta hem till Martyna och Paulina. Främst för att lämna Martynas nycklar men det blev även lite fika och prat. Mycket trevligt! Sen åkte jag och Erika tillbaka till stan och hem till mamma där jag skulle hämta min scarf jag glömde senast. Det blev lite kaffe och fika där också. Åkte hem framåt eftermiddagen för att fortsätta med packningen. Gick o la mig redan vid 11-tiden men hade assvårt o somna, somnade nog inte förrän halv 2.. så typiskt när man väl lagt sig tidigt!!

Idag vaknade man upp till äckel-väder.. Eller vaknade väl framför allt upp till att Mathilda knackade på fönstret klockan 7 för att komma in. Vi chillade ett tag. Sen mellan 8-9 var jag sjukt effektiv, ringde en massa samtal, fixade med adressändring, bokning av Hepatit B-spruta, ica-banken osv.osv. Skrev ut endel papper och kort oså också. Sen blev det frukost innan Mathilda åkte in till stan. Själv packade jag lite innan jag gick ut i regnet för en promenad med hunden. Mötte upp Mathilda som kom hem med bussen igen. Gick hem till mig och fikade. Sen eftermiddag åkte hon hem, tråkigt att inte få träffa henne på länge. Om inte annat så säger jag bara, Midsommar!!!

Vid 6-tiden kom Rebecka hit. Vi hade en massa o prata om. Sen kollade vi på filmen Svensson Svensson, tyckte den passade två Svensson's som oss (; Åt även massa julgodis, pepparkakor och drack glögg.. vi körde vårt julmys nu istället, mysigt värre (: Hon åkte nyligen, kändes också lite sorgligt att säga hejdå, nu vet vi inte när vi ses igen. Förhoppningsvis dröjer det inte alltför lång tid!

Nu har jag ont i magen av alla onyttigheter man ätit idag. Imon blir det inte bättre, sista hej-då fikat är det som gäller. Ska bli kul med tråkigt. You get it.

Börjar bli lite orolig för min packning, känns som det kan bli lite kämpigt att få upp hockey-trunken på tåget. Orkar inte oroa mig egentligen.. men tänk om den inte skulle få plats.. jobbigt lääge isf!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0