Anticimex

Idag har jag varit på utbildning hela dagen. Det var Anticimex som hade livsmedelsutbildning. Det var intressant faktiskt, kommer typ bli lite halv-pedantisk nu när man fått en större inblick om hur mycket bakterier det är överallt hehe. Dessutom fick man mat och fika, tackar inte nej (; Slutade vid fyra så gick hem i ösregnet och än har det inte slutat. Så sjukt tråkigt väder. Känns skönt att det är helg nu iaf, var så sjukt trött när jag vaknade idag på morgonen så imon blir det sovmorgon!!

Om lite drygt en halvtimma ska jag gå till tuben och åka till Karin. Där ska vi föra o ha det trevligt tills vi åker in till stan igen för utgång. Just nu är jag inte alls taggad, dels vädret o dels känner jag mig helt seg, typ no ork. Hoppas på att tagga till när vi kommit till Karin, det brukar ju trots allt vara rätt kul o gå ut.. (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0