Anna is here!!

Vaknade upp av att mobilen blippade, Anna var påväg! Vid 8-tiden stod hon utanför o väntade! Vi gick upp till mig för o lägga in hennes grejer o prata lite innan hon skulle iväg till Grönan för utbildning. Själv passade jag på att gå en PW. Under e.m. blev det ett samtal med Rebecka, saknar henne! Gick och "storhandlade" på Lidl. Eftersom det är en bit dit tog jag med en bag som jag kunde ha all mat i så det inte blev så tungt, rätt smart faktiskt!
Gick ner o satte mig på en bänk på strandvägen, läste skvallertidning o njöt av det fina vädret. Gick sedan o mötte Anna. Vi gick hem till mig o fixade iordning lite gotte och gick till Humlan för årets första picknick. Det blev vin, kex, brie och vindruvor, mums! Så mysigt var det, prata om allt som hänt sen vi träffades senast, dvs. augusti förra året!! Det blev ganska kallt framåt senare kväll så vi gick hem till mig o kollade på Frestad och somnade.

Idag gick Anna iväg rätt tidigt för att kolla in sitt nya boende. Jag har precis käkat frukost och ska strax fixa mig. Ska möta upp henne vid stationen och åka till IKEA! Ska bli kul, finns en massa jag vill köpa egentligen men får nog chilla lite denna gången eftersom ekonomin är lite sisodär fram till lönen i maj.
Idag är det dessutom onsdag, dvs. lill-lördag, kan bli kul, hoppas på många kära återseende ikväll! (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0