Stjärngala, i Världsklass, Varje gång!

Tjaa!
Nu blev det som vanligt dålig uppdatering några dagar. Så då blir det som vanligt en sammanfattning på vad som hänt de senaste dagarna! :)
Torsdag- Det blev Oskar Linnros och det var grymt. Han är superbra och supersnygg!! Efter det blev det en sväng till Skeppsbar om jag inte minns fel, men tidig hemgång.

Fredag- Jobb. Väldigt lite o göra så jag, Joel och Rasmus underhöll oss med att köra roulette med våffeljärnen, kasta pappersbollar i plastglasen, göra flygplan av kvittopapper osv. Var ganska kul ändå. På kvällen drog jag bara hem, kände att det var likabra.

Lördag- Jobb igen, endel mer o göra, men det var kul för allt flöt på grymt!! På kvällen skulle jag Emma och Linda ut. Det blev först en sväng in på Sokni tror jag det hette. Riktigt najs place att vara på innan man drar ut. Var bara där en liten stund dock. Drog sedan till Pure. Helt okej men ändå lite halvokej.  Så var bara där till typ 1 eller nått. Emma stack hem tidigare och jag o Linda drog o käka för ovanlighetens skull :p.

Söndag- Jobb och sen en hyfsat tom pubkväll. Alla laddade väl inför stjärngalan.

Måndag- The Day. Hade en del o fixa innan jag åkte hem till Emma där även Linda var. Vi fixade oss inför stjärngalan. Temat var discodjungel. Vi åkte in mot Grönan, satte oss på bryggan och förde med massa fina vänner innan vi ställde oss i den långa kön för att komma in på Tyrol. Dom hade byggt upp massa så det var djungelkänsla, skitbra var det! Sen blev det trerättersmiddag. Lite speciell mat men man var ju bara hungrig och åt som ett djur typ. Men det var rätt gott ändå! Sen blev det massa dans och även uppträdande av Veronica Maggio, Supergood! Efteråt kom det bussar som tog oss till Viktora där vi festade vidare. Sen var det då dags att ta sig hem, i ösregn. Gick till bussen, åkte och vaknade upp nånstans i Tumba. Första gången jag missar min hållplats. Har alltid haft sån tur o vaknat antingen hållplatsen innan eller på min hållplats. Förra gången när jag vaknade på min hållplats så tänkte jag, nästa gång vaknar jag väl inte. Sedär, inatt hände det. Men tur som jag hade så var Simon på samma buss så han hjälpte mig så jag kom rätt. Tur att det inte var i Rottne jag somna på bussen, då hade det ju varit kört att kunna komma hem igen.

En riktigt grymt bra kväll blev det iaf, fick umgås med massa underbara människor, äta och dricka gott, dansa till bra musik och bra artist. Ja-a, vad jag kommer sakna folket. Känns sorgligt att man flyttar om mindre än 3 veckor!!!! :( Kan inte fatta att det redan snart är över. Vart tog tiden vägen?? Har haft en sån underbar sommar, lärt känna så många fina människor under så kort tid. Vill inte åka från allt. Har nästan heela tiden känt mig rent lycklig här. Inte några problem, allt har bara flytit på som det ska. Det har hänt så mycket roliga, galna, oväntade saker man inte trott. En sommar i världsklass, helt klart! En av de bästa somrarna definitivt. Menmen, förmodligen är jag tillbaka nästa sommar, och jag tvivlar på att den blir sämre. Då är jag ju trots allt 20. Tjänar liite mer, har tillgång till liite mer. Ja, inte ska man vara bitter. Förhoppningsvis blir det bra mellan dessa sommrar också, om allt går som det ska.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0