One week left.

Tjaa!
Nu var det ett tag sen igen. Blir lätt så, speciellt med tanke på att jag inte har internet hemma och på mobilen. Så det blir lite uppdatering om veckan som gått.
Förra måndagen var the Day. Skulle man komma med på kryssningen eller inte? Hela dagen hade gått ut på att fixa o dona inför denna kryssning. Vi åkte till hamnen, stod förväntansfulla och väntade på att få gå igenom spärrarna. Nervösa för att inte komma in. Men sedär, vi kom in!!!! Och ja. Kryssningen var galen, minst sagt. Tax-free det första vi gjorde när vi kom ombord. Sen blev det föra i hytterna och göra olika sup-lekar. Dans på dansgolvet blev det också, oså vidare. Hamnade inte i sängen förrän 6 kanske? Dagen efter var man rätt sliten. Köpte lunchbuffe för 229 kr. Kändes något men åh så gott det var! Fett värt! Grym och galen kryssning blev det iaf.

Veckan rullade på rätt snabbt, blev jobb mestadels. Utgång i fredag med Sarah på Oxid. Riktigt bra kväll där. Trött som tusan på lördagen dock då det var jobb tidigt och alltför få timmars sömn. Men det gick. Åkte hem och orkade aldrig dra ut på kvällen.

Igår var det jobb och sen pubkväll. Blev en riktigt trevlig kväll och vi firade även in Martyna som fyllde 20 vid 12-slaget. Stort grattis till henne!
Idag vaknade jag först vid 8-tiden och var något förvirrad. Var tveksam på om jag skulle jobba eller inte, men insåg sen att det är måndag = ledig. Skönt. Somnade om o vaknade vid 11. Fixade mig osv. Åkte in till stan för att hitta ett café där jag kunde sitta obegränsad tid på internet. Hittade ett på Söder. Köpte Latte och varm macka för 85. Sätter mig, får igång datorn. 10 minuter senare börjar den dampa och stängs av och jag får inte igång den på ett bra tag. Känner hur meningslös hela dagen blev helt plötsligt. Tänkte, nu måste jag köpa ny dator, perfekt, jag som har såå mkt pengar och inte alls behöver spara typ allt jag har... inte alls.  Meeen, efter många om o men fick jag igång den och den funkar bra nu. Så nu är jag glad igen!

Ikväll firar vi Martyna, äter mat på Vapiano, sen får vi se vad som händer. Men är säker på att det kommer bli trevligt, oja! :)

För övrigt.. om 1 vecka sitter jag hemma i Rottne igen. Kan inte riktigt fatta det. Kan inte riktigt säga att jag är glad för det. Kan säga att jag kommer sakna detta här så himla jäkla mycket. Kommer sakna mina underbara vänner jag har här. Kommer sakna att vara i en stor stad. Har insett att det är i större städer jag trivs bäst. Oyes! Ska dock bli väldigt kul o träffa vännerna och familjen hemma igen :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0