Party with celebrities

Gårdagen var suuuperbra. Åkte in till stan för att köpa lite färgpennor som jag ska använda på stjärngalan. Stötte på Therese från Grönan så vi gick runt i affären together för att sedan dra mot spårvagnen och grönan. Ja, än än gång blev det grönan på min lediga dag. Men denna gång fanns det faktiskt en väldigt bra anledning. Stavas Emilia!! Hon kom hem från Uppsala och skulle bara på snabbvisit i Sthlm för att hämta upp lite grejjer och även till grönan för o lämna av lite kläder. Så då ville jag passa på o träffa henne! Vi åkte massa karuseller och hade det supermys. Har verkligen saknat henne!!

Tillslut åkte jag hem. Min tanke var ju att vara tillbaka på grönan för att se Rockbjörnen vid 8, men eftersom jag kom hem 10 över 7 var det ganska omöjligt. Fixade mig och käkade innan jag drog till grönan igen. Mötte upp Paulina, följde med henne och Yakob som skulle käka kebab. Sen förde vi lite i omklädningsrummet i väntan på att Martyna skulle sluta. Även Sarah kom och tanken var att dra till Sommar. Men klockan blev väldigt mkt och det kändes lite ovärt att dra dit för 1 och en halv timme. Vi visste att efterfesten för Rockbjörnen ägde rum på Tyrol. Så vi tänkte att vi kan ju alltid testa o gå in, även om man måste ha band. Sagt och gjort, in kom vi. Kändes nästan lite coolt. Första och förmodligen sista kändisfesten. Ganska schysst början på slutet-fest. Träffade Eddie från Idol o hans kompis Devin. Eddie var ganska dryg och trodde han var så cool typ. Orka sånt. Det bästa var att han nog blev bitter för vi inte behandlade honom som värsta kändisen. Sarah sa t.o.m fel namn till honom. hah.

Sov över hos Sarah så var där hela förmiddagen. Åkte till stan för att köpa en ny Mascara och råkade springa in i en assnygg kavaj som nu är min! :) Har länge velat köpa en ny, har typ inget att ha på mig över klänningar osv. till fest. Kom hem och ska snart möta upp en för ett litet utbyte. Sen bör jag dra till affären o handla mat trots det dåliga vädret. Får springa typ. Ikväll blir det nog grönan igen. Även denna gång en bra anledning, stavas Oskar Linnros.!! Kan blir grymt.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0