I'm home

Tjoo!
Då var man hemma igen. På ett sätt känns det som det var inte alls längesen, men ändå lite. Inte mycket som har förändrats så kan väl vara det. Men ska väl först uppdatera om veckan som vart, sista veckan i sthlm.

Mitt förra inlägg slutade med att jag skulle ut o fira Martyna. Det blev Vapiano med ett gäng trevliga människor och god mat. Sen gick vi till Utecompagniet för ett glas vin. Sen gick de flesta, så det slutade med att det bara var jag Martyna och Paulina kvar, as usual hehe. Vi gick till Dovas dit även Axel, Fredrik och deras kompis vars namn jag inte kommer ihåg, kom. Det blev massa dricka oså innan vi gick vidare till Oxid som var.. stängt. Tog taxi till Anchor istället där vi var resten av kvällen. En mycket bra och rolig kväll med fint sällskap. :)

Blev mathandling och segasega när jag kom hem under tisdagen, tror inte jag gjorde så mycket mer den dagen.
Onsdagen gick jag upp i god tid för att hinna med o laga massa mat och åka till Martyna för o hämta datorn samt babbla lite över en kaffe, mys. Jobbade sen hela e.m kvällen. Blev lite Skeppsbar efter jobbet också, trevligt yes!
Det var för övrigt denna dag då resan till sydostasien blev bokat, HAPPY, oyes!!! :D
Torsdagen blev det också jobb. Johanna kom upp under f.m dessutom.

Fredag så åkte jag och Johanna in till stan, käkade på taco-bar och chillade runt i stan innan jag skulle jobba. På kvällen tog jag en väldigt lugn kväll på Skeppsbar, ville inte vara bakis min sista dag på jobbet.

Lördagen
var det som sagt min allra sista dag på jobbet. Kändes konstigt att veta att jag inte kommer komma tillbaka för att jobba på väldigtväldigt länge. Det var iaf en fin dag med lagom mycket folk. Slutade redan halv 9 så åkte hem för att fixa mig osv. Åkte sedan in till stan där jag mötte upp Sarah, Timmy och Dan på Wokhouse. Sen blev det Lobby resten av kvällen. Alltid bra musik så det var kul eftersom dansa är det bästa som finns!!

Söndagen började förjävligt. Fick den värsta utskällningen någonsin. Fick bland annat höra att jag är en idiot, inte kan läsa och dum i huvudet, typ. Var i chock ett tag efteråt. Mådde illa och ville spy, men framför allt, jag ville bort fort som fan. Så packade och städade hela för och eftermiddagen. Lämnade nycklarna vid 4-tiden. Äntligen typ. Med galet mycket packning kom jag tillslut in till stan där jag låste in det mesta. Åkte till grönan o mötte upp Paulina för lite fix. Sen ner till bryggan för att föra med lite folk inför sista officiella pubkvällen. Trots att det inte blev dansgolv blev det en mycket bra kväll med underbara människor och en och annan tår i ögat. Vid 4-tiden åkte jag och Karin till stationen för att vänta på att Johanna skulle komma. Så himla snällt av henne att vänta enda till halv 7! Tåget gick sen vid kvart över 8 hem.

Måndagen var jag helt slut på. Kom hem, åt mat, satt vid datorn och mestadels segade. Madde från gamla jobbet ringde också och frågade om jag ville jobba idag,  tackade inte nej!!
Idag har jag då jobbat på Stinsen för första gången på nästan ett halvår. Det var trevligt oså men hade glömt bort de flesta priserna + att dom hade ändrat många av priserna, men det gick rätt bra ändå och jag ska hoppa in o jobba imon också! Superbra då jag behöver alla pengar jag kan få! Efter jobbet gick jag förbi Glitter för o se om Jessica jobbade vilket hon gjorde så det var ett kärt återseende! Stod o snackade med henne tills bussen skulle gå, men ska träffas på torsdag också för lite middag och prat om allt annat vi inte hann prata om. Har ju endel o ta igen!

Det var en "liten" uppdatering på vad som hänt senaste veckan, får se hur mycket man har o berätta denna lilla mellanperiod!
Ha det fint sålänge!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0