2 weeks left

Tjaa!
Nu var det ett tag sen man uppdaterade.. igen. Detta beror dels på att jag inte har något internet hemma. För några dagar sen började min mobil dampa, typ i tisdags. Slutade med att jag inte kunde sätta på den. Så har nu skickat iväg den för lagning. Som TUR var hade jag min gamla mobil här uppe så nu använder jag den. Det suger lite pga. två saker.
1. Har nästan inga sthlms-kontaker på den mobilen, och vilka är det jag messar mest med, jo dom. Typiskt. Men får ragga upp allas nummer när jag träffar dom.
2. jag har inget internet. Varken på mobilen eller till datorn, eftersom jag var inne på internet via mobilen.

Jaja, nog om det. Tisdagen efter stjärngalan blev det taco-mys med Martyna, Paulina och Dan. Fett gott och mycket härlig bakisdag!
Har jobbat onsdag-lördag. I fredags blev det fest. Slutade halv 12 så jag och Paulina åkte mot Odenplan och mötte upp Martyna för att dra till en fest som Johan bjöd med mig till. Det var faktiskt väldigt trevligt, kul att vara på hemmafest för omväxlingens skull. Var ju kul att träffa Johan och Daniel också för del delen :)

Igår var en ganska galen dag på jobbet men det gick bra. Jobbade stängning även då. Efter gick vi hem till Sarah för att fixa oss. Åka in till stan. Tanken var att dra till Sommar, men fick reda på att det var stört lång kö så vi sket i det. Drog till Wokhouse och drack lite mycket på lite lite tid. Sen stack vi till Lobby där Martyna och Paulina var. Det blev en asbra kväll med massamassa dans :D

Sov hos Sarah. Hon skulle jobba rätt tidigt men snäll som hon var lät hon mig sova kvar. Gick upp halv 12. Hämtade massa kläder på jobbet, drog hem, duschade och tvättade. Nu sitter jag på Wayne's coffee. Hade bestämt att jag skulle dra till nått fik där man kunde ha tillgång till internet, måste kolla upp lite grejjer också. Drack en latte med vaniljsmak och åt scones, mycket gott!

Drar hem lite senare, måste handla, hänga upp tvätt. Sen blir det nog en sväng till Grönan/Lejonbacken för en lugn pubkväll. Förmodligen. Får se när jag uppdaterar nästa gång, kan dröjja. Imorgon kan det dock bli galet. Om man har tur! Vi får väl seee. För övrigt. Bara tvååå veckor tills jag flyttar. Yes, nu är det bestämt, den 25:e september bär det av hemåt igen. Fan. Vill inte.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0