Planering, Planering och åter Planering

Tjatja!
Nu är det helg igen. Tiden går så galet fort. Veckan har varit fylld med roliga saker. I tisdags tog jag ju vaccinet, gick utmärkt. Sen mötte jag upp Rebecka på stan. Åt god salladsbuffé på Skåres. Sen gick vi runt och kollade grejjer att ha med sig på resan, fick tips om hotell i Singapore av några på resebyåer. Sen åkte vi hem till Rebecka. Gick en lång skön promenad för att sen äta och kolla hotell osv resten av kvällen.

Sov över hos Rebecka. Sen åkte jag in till stan för att träffa Lina. Första  gången jag träffa henne på typ ett halvår. Gick till Waynes Coffe och käka lite och tog igen allt som hänt. Såå trevligt! Sen gick vi en sväng på stan då jag plötsligt säger att jag blir sugen på att festa, det var ju onsdag trots allt. Lina får idén om att vi ska dricka vin hos henne och sen gå ut en sväng. Bra Idé tyckte jag. Jag åkte med mamma hem en snabbis och sen in till stan igen. Även Josefine var med. Vi drack vi, pratade, spelade spel och åt mat, mycket trevligt! Sen gick vi till Pauze. Det var rätt dött, men vi lyckades träffa ett par trevliga killar ändå. Dom hängde på på efterfest hos Lina. Det blev en lång och rolig natt med spel o dricka. Runt 5 kände vi att det var dags att sova. Sov typ på golvet efter ett tag, not so great.

Vaknade upp, ungefär lika bakis som senaste lördagen. Det är nog för jag vande mig vid att käka fyllemat efter varje utgång i Sthlm, och nu icke, så då blir allt i kroppen förjävligt haha. Efter lite frukost oså var det dags för mig att dra ner till stan och träffa Therese. Vi lärde känna varandra när vi jobbade på Grönan så bodde både oväntat nog i Växjö! Det blev mat och snack på Coretto. Sen var tanken att jag skulle hänga med henne hem men när vi var vid stationen började det verkligen ÖSregna, och bussen hem till mig stod där så jag bestämde mig för att åka hem.

Igår blev det en väldigt lugn dag men ändå gick den så fort. Det första jag gjorde jag när vaknade var att ringa Thailänska konsulatet i Göteborg för att få reda på lite mer om visumet. Gick väl sådär.. Sen pratade jag med Rebecka och vi bokade boende i Singapore, så det känns skönt! Sen kollade jag upp massa saker på internet. Åt god mat med familjen på kvällen. En lugnt kväll alltså.

Idag
har jag inte gjort så mkt mer än fixa lite smågrejjer. Ska in till stan om drygt en timme. Möta upp Elli då!! Ska bli jättekul o träffa henne som jag inte setts sen somras! Förhoppningsvis hinner Rebecka komma också innan jag måste sticka. Jag ska nämligen jobba natt idag. Passet börjar halv 6 och slutar halv 4. Hoppas det går bra. Ska nästan bli lite kul, var ju så längesen sist!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0