Taggad

Tjaa!
Klockan är 10 i 10 och jag är pigg. Gick upp redan halv 9, så jag har 2 timmar på mig innan bussen går. Är så skönt att kunna chilla jättemycket innan man ska jobba, hinner oftast bli rätt pigg!

Igår var det första jobbdagen på sista hela jobbveckan. Dagen gick rätt snabbt ändå, inte överdrivet mycket folk. Efter jobbet åkte jag med mamma hem. Hon fyllde för övrigt år igår :) Firade dock henne i söndags, så av mig fick hon ett halsband av. Hon ska även få en till present som är under "ihopfixning" typ. På kvällen kom Rebecka hit. Vi kollade boende under Full Moon Party. Blev dock på grannön Koh Samui men det är ett boende precis vid piren man åker ifrån och det var suuperbilligt så det vare värt! Allt var typ fullbokat på Koh Phangan.

Om 40 minuter ska jag till jobbet. Slutar halv 6 och eftersom bussen hem går vid 18.25 tänkte jag pw runt sjön så har redan nu tagit på mig lite skönare kläder att gå i så slipper man ha med sig massa kläder till stan. Är taggad på att komma igång liite iaf innan vi reser, typ göra olika övningar hemma, like sit-ups, hantlar osv. och gå långa snabba promenader osv. Måste komma igång nu, blev för mkt onyttigheter o för lite motion i sthlm vilket har gett sina effekter, not good for me som ska visa mig på en strand snart!! Hoppas tagget håller i sig, är typiskt mig att bli otaggad så fort vädret blir dåligt typ, vilket är ganska stor chans såhär till hösten.

Den halvosminkade sanningen, typ.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0