Not long time left

Hellu!
Några till dagar gångna men allt flyter på som det ska. I söndags åkte vi hem från Öland på dagen. Var dock bara hemma drygt en halvtimme innan jag åkte med pappa och Pontus till stan igen för att bli skjutsad till Rebecka. Vi satt och pratade om resan. Har även bokat tågbiljetter till köpenhamn. Känns skönt att det går lite framåt iaf.

Igår så vaknade jag vid halv 10, vilket för mig är rätt tidigt, men väldigt skönt ändå, nuförtiden hatar jag att vakna efter halv 11 typ, känns som man sovit bort halva dagen. Fixade med tvätt, gjorde god frukost, ringde och beställde tid för vaccination eftersom jag tydligen inte hade mot hepatit B. Läste i en bok jag lånat från bibblan och sökte lite information på internet. Gick en promenad med Johanna framåt kvällen, väldigt skönt och trevligt.

Sen kollade jag på kanal5 play på programmet "Sol, Fest och oroliga föräldrar" eller vad det heter. Jag är ju lite tönt som kollar på sånna program och tycker det kan vara ganska underhållande. Roligast var ju nästan o se föräldrarnas miner och när ungdomarna skulle förklara sig. Det är ju så man skrattar rakt ut. Som när en mamma sa till sin son:
-Jag tycker ni borde tänka på ert språk, att säga att ni ska knulla horor låter inte bra.
Då svarar sonen:
-Men det kan man väl visst säga.

Nu sitter jag iaf på mammas jobb. Ska ta vaccinationen vid kvart i 11. Sedan möta upp Rebecka för o ha en heldag/kväll med massa planering, gå runt på stan osv. Sova där ska jag också. Kommer nog bli en mycket trevlig dag! :)

 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0