Last day finished

Tjaaa!!!
Nu är äntligen (...) sista dagen avklarad på jobbet! Känns sjukt att tiden gått så fort. Känns sjukt att det bara är 1 och en halv vecka kvar tills vi åker! Känns sjukt att man bara kommer vara ledig nu sista tiden för att planera och fixa och träffa kompisar, familj och släkt innan man åker. Allt känns sjukt! Men sjukt bra trots allt!!!

Helgen sprang iväg fort som vanligt. Lördagen var det fix hela dagen med mat osv. inför kvällen då 9 fina vänner kom för o fira mig. Det blev mat, gotte och efterrätt. Åkte senare in till stan, först Lagerlunden sen P.M. Sen tänkte jag lite fel ang. bussar så missade min buss hem så fick sova hos Malin, supersnällt av henne att låta mig sova där! Hade en grymt bra och rolig kväll med mina underbaringar!!!

Igår mådde jag som jag förtjänade.. typ. Sen var det kvällsjobb på det. Var väldigt opepp, men det funkade!
Idag var det jobb. Sista jobbdagen som sagt. Det gick rätt snabbt, hade en del o göra. Sen åkte jag hem till Rebecka för att kolla upp lite grejjer inför resan.
Bara 10 dagar kvar.. omg!!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0